PELUANG KEEMASAN KEPADA SEMUA PENGANGGUR DAN INDIVIDU YANG INGIN MENINGKATKAN KUALITI HIDUP. ANDA BOLEH MEMILIH CARA MENJANA PENDAPATAN YANG DITAWARKAN SEPERTI BERIKUT :

1) Sebagai ejen MAA Takaful – (Seluruh Malaysia)

- Anda dipelawa menyertai kami dalam memberi khidmat nasihat kewangan kepada bakal peserta.

- Anda tidak memerlukan modal ratusan ringgit untuk menjalankan perniagaan ini. Modal anda hanya memberi penerangan sahaja.

- Jika anda berjaya menaja peserta, anda akan mendapat komisyen yang lumayan selama 6 tahun atau lebih . Sila lihat jadual komisyen di bawah :

1. Komisyen CancerCare

2. Komisyen Patina 77


* Komisyen untuk Patina 77 diberi setiap tahun

3. Komisyen Takafulink

* Termasuk di dalam kategori Takafulink ialah : Takaful Pendidikan, Takaful Wanita, Takaful Peribadi, Takaful Persaraan dan Takaful Haji & Umrah.

2) Sebagai pembantu ejen – (Sekitar Johor Dan Melaka sahaja)

Jika anda tidak berminat menjadi ejen, anda boleh menganjurkan home party dengan mengajak seramai mungkin kenalan contohnya 20 orang ke rumah atau premis perniagaan anda, kami sedia memberikan penerangan percuma kepada mereka. Jika semua mereka atau sebahagiannya berminat memiliki polisi MAA Takaful, anda bakal menikmati komisyen 50% dari caruman bulan pertama peserta atau dengan contoh RM 50 dari RM 100 caruman bulan pertama peserta. Jika 20 orang dalam satu sesi taklimat berminat memiliki polisi MAA Takaful, anda bakal meraih komisen sebanyak RM 1000! Banyak bukan…?? Jika dalam sebulan 10 sesi dan setiap sesi 20 orang mengambil polisi yang bernilai RM 100 sebulan sudah tentu anda akan mendapat RM10,000!! Pendapatan anda akan lebih lumayan jika anda memilih cara pertama di atas iaitu dengan menyertai kami sebagai ejen di mana anda akan menerima komisen selama 6 tahun atau lebih. Anda boleh rujuk jadual di atas .

Anda juga boleh menjadi ejen atau pembantu ejen dengan memperkenalkan kepada ahli keluarga terdekat atau kenalan dengan berjumpa mereka secara seorang demi seorang. Anda akan lihat selepas beberapa bulan anda akan mendapat komisen secara purata RM1000 setiap bulan!! Dapat sedikit lebih baik dari tidak dapat apa-apa langsung.

Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Sila nyatakan bahawa anda berminat menjadi ejen MAA Takaful melalui e-mel @ sms segera ke no :014-3149233 .