BUKA AKAUN SIMPANAN MAA TAKAFULINK ANDA HARI INI !!

(Sila klik - untuk besarkan)

Kelebihan Takafulink

Apabila anda membuka akaun MAA Takafulink, anda bukan sahaja akan memperolehi pulangan pelaburan, malah anda juga akan mendapat manfaat perlindungan insurans dari Takaful 24 jam seperti berikut :

  • -Elaun hospital (diperolehi apabila ahli dimasukkan ke hospital atas apa-apa jua sebab kecuali melahirkan anak. - ada perlindungan lain)

RM200 semalam-PAKEJ 1 - Caruman RM150 Sebulan

RM180 semalam-PAKEJ 2 - Caruman RM100 Sebulan

RM50 semalam- PAKEJ 3 - Caruman RM50 Sebulan

  • Satu-satunya Skim Insuran dimana kita anda boleh mengeluarkan wang caruman pada bila-bila masa sahaja dengan syarat baki minimum RM1000 didalam akaun anda

  • Konsep adalah sama seperti unit trust bezanya anda mencarum dapat juga diveden setiap tahun serta perlindungan tanpa menjejaskan akaun caruman anda.

  • Perlindungan Termasuk 36 jenis penyakit kritikal.- Jika anda disahkan mengidap antara 36 penyakit kritikal ataupun kelumpuhan kekal maka CARUMAN ANDA AKAN DIBAYAR OLEH MAA TAKAFUL sehingga umur anda mencecah 80 tahun!!...BAYANGKAN JUMLAH ANDA PEROLEHI!!!

PERSOALANNYA : Jika anda simpan duit anda dalam akaun bank biasa, ASB atau pun Unit Trust(saham) .., adakah anda akan mendapat semua faedah yang dinyatakan diatas? Jika jawapannyaalah ‘TIDAK’, maka sistem pelaburan inilah yang terbaik untuk anda..Renung-renungkanlah..Sediakan payung sebelum hujan, Jika hari ini anda rasa begitu berat untuk menyimpan sekurang-kurangnya RM50 sebulan (RM1.67 sehari), fikirkanlah seandainya musibah melanda, sudah tentu situasi saat itu adalah lebih berat untuk ditanggung.